3134 ابتلای جدید كرونا در كشور

3134 ابتلای جدید كرونا در كشور به گزارش آقای هویج سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به كووید-۱۹ در كشور اطلاع داد و اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار كووید-۱۹ جان خویش را از دست دادند. بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به۸۰۱۲ نفر رسید.



به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز( ۱۴ خرداد ۱۳۹۹) و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و ۲۶۴۱ مورد از افراد معادل ۸۴ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید، اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید-۱۹ جان خویش را از دست دادند. بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۰۱۲ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ۲۵۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور همینطور اظهار داشت: تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اظهار نمود: استان های هرمزگان، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت اخطار قرار دارند.

جهانپور تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، لزوم اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.




1399/03/15
14:40:23
5.0 / 5
2377
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری