چگونه با قانون ۳۳۳ اضطراب خودرا کنترل کنیم؟

چگونه با قانون ۳۳۳ اضطراب خودرا کنترل کنیم؟ به گزارش آقای هویج، متخصصان در انگلیس می گویند: در هر دوره ای، حدود هشت میلیون نفر در بریتانیا نوعی از اختلال ناشی از اضطراب را تجربه می کنند.


به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا، این میزان ممکنست از یک اختلال ناشی از هراس گرفته تا اضطراب اجتماعی، فشار عصبی بعد از سانحه و ترس هایی مانند کلاستروفوبیا (ترس از محلهای بسته) یا آگورافوبیا (ترس از محلهای باز) متغیر باشد.
بنابر اعلام سازمان خدمات ملی سلامت بریتانیا (NHS)، در صورتیکه بیشتر مردم در دورانی از زندگی خود، احساس اضطراب را تجربه می کنند، بعضی ها مشکل تر می توانند نگرانی های خودرا کنترل کنند و احساس اضطراب تأثیر پایدارتری بر زندگی روزمره آنها دارد.
مطالعه ای در سال ۲۰۱۴ نشان داد از هر پنج نفری که اضطراب را تجربه می کنند، یک نفر ساز و کار مقابله کردن با آنرا ندارد تا کمکش کند که از پس آن بربیاید.
در صورتیکه خدمات بهداشت، درمان هایی مانند روان درمانی یا داروهای افسردگی را پیشنهاد می دهد، راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای مدیریت این احساس های ناخوشایند از آنها کمک بگیرید.
یکی از این روش ها، "قانون ۳۳۳" نام دارد.
بنابر گزارش سایت تخصصی "هلث لاین" (Healthline)، قانون ۳۳۳ روشی غیررسمی برای مقابله با اضطراب است.
این روش می تواند به شما کمک نماید تا استوار بمانید و در لحظه ای که خیلی احساس اضطراب یا تحت فشار بودن دارید، خودتان را آرام کنید.
قانون ۳۳۳ از سه عامل تشکیل شده است. بر طبق این قانون هنگامی که احساس اضطراب می کنید، باید به محیط فعلی خود نگاه کنید و به این شیوه عمل کنید:
- سه شی ء یا موضوعی را که می بینید، نام ببرید.
- سه صدایی را که می شنوید، شناسایی کنید.
- سه چیز مانند دست ها، پاها یا انگشتان خودرا حرکت دهید یا سه شیء مختلف را لمس کنید.
ویدیو تازه ای که از طرف یک مرکز سلامت روان پخش شده، حاکی از آنست که "به کار بردن این روش، ابزاری آسان برای بازگرداندن شما به زمان حال است."
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در صورتیکه هیچ مطالعه علمی در مورد اثربخشی قانون ۳۳۳ انجام نشده اما خیلی از کارشناسان معتقدند که این روش می تواند کمک مفیدی برای مدیریت اضطراب باشد.
بگفته سازمان خدمات ملی سلامت بریتانیا، راه های دیگر کمک به کاهش احساس اضطراب عبارت از گذراندن دوره های خودیاری، ورزش منظم و البته ترک سیگار است.




منبع:

1401/06/16
10:35:18
5.0 / 5
22
تگهای خبر: بهداشت , خدمات , دارو , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری