عوارض منفی مصرف خودسرانه مسکن بر کلیه به علاوه فیلم به گزارش آقای هویج، متخصص داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: مصرف خودسرانه مسکن سبب افزایش کراتین و عملکرد نامناسب کلیه ها خواهد شد. یاشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدی مقدم - کیان محمدی، متخصص داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: مصرف خودسرانه مسکن عوارض منفی خواهد داشت؛ بطوریکه سبب افزایش کراتین و عملکرد نامناسب کلیه ها خواهد شد. به گفته ی ایشان، مصرف مزمن و خودسرانه مسکن ها در خلال چند ماه، صدمه کلیوی به وجود می آورد. محمدی اشاره کرد: اشخاصی که در معرض از دست دادن آب بدن هستند و در آب و هوای گرم زندگی می کنند، اگر خودسرانه مسکن مصرف کنند، سبب بروز صدمه کلیوی در آنها خواهد شد. {$sepehr_media_21353883_400_300} بطور خلاصه یاشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدی مقدم - کیان محمدی، متخصص داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: مصرف خودسرانه مسکن عوارض منفی خواهد داشت؛ بطوریکه سبب افزایش کراتین و عملکرد نامناسب کلیه ها خواهد شد. 1405/02/19 02:51:39 0.0 / 5 72 تگهای خبر: پزشك , دارو , متخصص , هوا این مطلب آقای هویج را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط چرا دولت مجبور است چشمش را بر کشت خشخاش ببندد؟ شرایط نگهداری شیرخشک در انبارهای دارویی ابلاغ گردید پزشکیان دستور مهم صادر کرد به علاوه جزئیات اولتیماتوم سازمان غذا و دارو به کنشگران فرآورده های طبیعی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۵