عروسی زوج پزشك قمی در بیمارستان گذشت به گزارش آقای هویج قم زوج پزشك قمی شب عروسی خویش را برای درمان بیماران كرونایی در بیمارستان گذراندند. به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا دو دانشجوی پزشكی دانشگاه علوم پزشكی قم كه قرار بود شب گذشته مراسم عروسی خویش را جشن بگیرند، در لباس خدمت به بیماران مبتلا به كرونا در بیمارستان ماندند. این زوج پزشك قمی این روزها در كنار دیگر پزشكان و پرستاران در حال خدمات رسانی و ریشه كنی ویروس كرونا هستند. گفتنی است، در این روزها گروه های مختلف جهادی در علوم پزشكی، نهادهای فعال دانشجویی و حوزوی و نهادهای انقلابی همچون بسیج و سپاه پیگیری مقابله با این ویروس در سطح استان هستند. 1399/01/10 23:02:53 5.0 / 5 2830 تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , پزشك , خدمات این مطلب آقای هویج را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط 85درصد آب مصرفی کشور به بخش کشاورزی اختصاص دارد، آن هم با قیمت بسیار پایین پزشکیان دستور مهم صادر کرد به علاوه جزئیات ارتباط کم تحرکی و تغییرات شناختی در افراد مسن ارتباط غذاهای فوق فرآوری شده با احتمال مبتلا شدن به آرتروز زانو نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۲