توصیه های طب سنتی؛ فصل بهار چه غذاهایی بخوریم به گزارش آقای هویج متخصصان طب سنتی سفارش می كنند در فصل بهار از خوردن غذاهای گرم و خشك پرهیز شود. به گزارش آقای هویج به نقل از مهر، متخصصین طی سنتی سفارش می كنند كه لازم است در فصل بهار، از خوردن غذاهای گرم و خشك، حركت و ورزش زیاد، حمام مكرر و خوردن غذاهای گوشتی و شیرینی زیاد خودداری شود. همین طور در این فصل، نوشیدن شربت لیمو، آلبالو، و سكنجبین، و افزودن زرشك، سماق و انار به غذاها سفارش می شود. ۶ آنتی هیستامین طبیعی برای كاهش آلرژی ها -چای سبز -چای ریبوس -سركه سیب -ماست طبیعی -دم كرده یونجه -جوشانده گزنه 1399/01/19 12:43:38 5.0 / 5 2937 تگهای خبر: شیرینی , طب سنتی , غذا , گوشت این مطلب آقای هویج را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اولتیماتوم سازمان غذا و دارو به کنشگران فرآورده های طبیعی راه اندازی سامانه ثبت مواد اولیه زعفران و زردچوبه ماجرای مصرف جگر مرغ برای سالمندان خبر خوشی که قیمت گوشت را از امروز ارزان می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۳