رئیس گروه سلامت دانشگاه علوم پزشكی ایران: فعالیت 10 بانك شیر در كشور رئیس گروه سلامت و نوزادان و كودكان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی ایران، از فعالیت ۱۰ بانك شیر مادر در كشور اطلاع داد. به گزارش آقای هویج به نقل از مهر، علیرضا بحرالعلوم، با اشاره به فعالیت اتاق های مشاوره شیردهی در مراکز بهداشت و اتاق های شیردهی در بیمارستان ها، اظهار داشت: هر مادری که در حال دریافت خدمات دوران حاملگی است، می تواند آموزش های لازم را برای شیردهی در مراکز بهداشت دریافت کند. وی ادامه داد: بیمارستان های دوستدار کودک هم موظف می باشند، اتاق های شیردهی را حتما داشته باشند. بحرالعلوم، عملکرد بانک شیر بیمارستان شهید اکبرآبادی را موفق ارزیابی کرد و اظهار داشت: بانک شیر این بیمارستان دومین بانک شیر کشور بود که پارسال افتتاح شد و الان در کشور ۱۰ بانک شیر وجود دارد. منبع: آقای هویج 1399/05/31 12:07:30 5.0 / 5 1298 تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان این مطلب آقای هویج را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط شرح اقدامات وزارت بهداشت در تأمین غذای سالم 85درصد آب مصرفی کشور به بخش کشاورزی اختصاص دارد، آن هم با قیمت بسیار پایین ارتباط کم تحرکی و تغییرات شناختی در افراد مسن ارتباط غذاهای فوق فرآوری شده با احتمال مبتلا شدن به آرتروز زانو نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۳