رئیس دانشگاه علوم پزشكی یاسوج خبر داد افزایش شمار قربانیان كرونا كهگیلویه و بویراحمد به ۲۲۸ نفر به گزارش آقای هویج كهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشكی یاسوج از افزایش شمار قربانیان كرونا استان به 228 نفر آگاهی داد و اظهار داشت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی بر اثر مبتلاشدن به كروناویروس جان خودرا از دست داده اند. دکتر پرویز یزدان پناه اضافه کرد: الان ۴۲۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۰ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. وی افزود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۶۸۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد: امروز ۴۶۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد (۳۳درصد)، گچساران (۳۳درصد)، کهگیلویه (۱۶درصد)، لنده(۷ درصد) و بهمئی (۶ درصد) می باشند. یزدان پناه اظهار نمود: کروناویروس بسیار پیچیده است و نشانه های آن از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت می باشد، اما در بیشتر افراد در ابتدا به صورت سرفه های خشک و تنگی نفس و تب بالا و در ادامه بدن دردهای پیچیده و علائم گوارشی همچون اسهال و استفراغ، سردردهای ممتد و اختلال در حواس چشایی و بویایی و بیماریهای عروقی اضافه می شود. به گزارش آقای هویج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی عنوان کرد: لازم است در این شرایط بحرانی حتما از ماسک استفاده شود، رعایت فاصله فیزیکی صورت گیرد، در هیچ مراسمی شرکت نکنید، رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در موسسات درمانی بجز بر حسب ضرورت و در مکان های شلوغ رفت و آمد نکنید تا گرفتار این بیماری نشوید. 1399/08/16 11:55:14 5.0 / 5 811 تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , بیماری این مطلب آقای هویج را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارتباط کم تحرکی و تغییرات شناختی در افراد مسن ارتباط غذاهای فوق فرآوری شده با احتمال مبتلا شدن به آرتروز زانو راه اندازی زمینه های نوین شفاف سازی زنجیره تامین غذا هشدار شهریاری نسبت به تبعات گرانی مواد غذایی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۲