محققان دانماركی می گویند؛

مصرف سیر به مقابله با عفونت های تنفسی كمك می نماید

مصرف سیر به مقابله با عفونت های تنفسی كمك می نماید آقای هویج: مطالعه جدید نشان داده است تركیب سولفور فعال موجود در سیر می تواند با باكتری های قوی موجود در عفونت های مزمن نظیر فیبروز كیستیك مقابله كند.



به گزارش آقای هویج به نقل از مهر، سیر كه به خاطر خواص ضدویروسی، ضدباكتریایی، ضدقارچی و آنتی اكسیدانی اش در جهان شناخته شده است، می تواند خیلی از مشكلات سلامت را هم حل كند.
یافته ها نشان داده است تركیب سولفور ajoene موجود در سیر می تواند قوی ترین مقاومت باكتریایی را داشته باشد و قادر به نابودی تركیبات مهم در سیستم های ارتباطاتی باكتری هاست.
آجوئن (ajoene) همینطور به شبكه محافظ پیرامون باكتری ها موسوم به بیوفیلم صدمه می رساند.
زمانیكه بیوفیلم نابوده یا تضعیف شود، هم آنتی بیوتیك و هم سیستم ایمنی خود بدن می توانند به شكل مستقیم تری به باكتری ها حمله كنند و در نتیجه عفونت را از بین ببرند.
تیم هولم جاكوبسن، استادیار دانشگاه كپنهاگ دانمارك، در این باره می گوید: «ما معتقدیم این متد می تواند منجر به درمان بیماران شود چراكه عفونت های مزمن نظیر فیبروز كیستیك می تواند بسیار قوی باشد. »
وی در ادامه می افزاید: «ما هم اكنون دانش و آگاهی كافی برای توسعه داروی سیر و آزمایش آن بر روی بیماران داریم. »
در این مطالعه مشخص شد ajoene دارای توانایی ممانعت از مولكول های تنظیم كننده كوچك RNA در دو نوع باكتری هست: Staphylococcus aureus عامل عفونت های پوست و Pseudomonas aeruginosa عامل ذات الریه و عفونت های مجاری ادراری.

1396/10/05
19:08:50
5.0 / 5
4323
تگهای خبر: بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری