سایه تحریم بر حمل و نقل اقلام سلامت محور

سایه تحریم بر حمل و نقل اقلام سلامت محور آقای هویج: رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تشكیل كارگروه مشترك میان سازمان غذا و دارو با وزارت راه و شهرسازی، از انجام اقدامات ویژه بمنظور حل مشكلات در زمینه حمل و نقل دارو و تجهیزات پزشكی آگاهی داد.



به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز با اشاره به تشکیل جلسه بمنظور ایجاد کارگروهی متشکل از مدیران سازمان غذاودارو، وزیر راه و شهرسازی و مدیران این وزارتخانه اظهار داشت: بااینکه در شعارهای عوام فریبانه از طرف آمریکایی ها گفته می شود که دارو و تجهیزات مشمول تحریم ها نمی گردد اما عملا حمل و نقل دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم ها بوده و مشکلات عدیده را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در زمینه تحریم ها بار سنگینی را به دوش کشیده است، ممانعت از حمل و نقل دارو و اقلام سلامت محور مانند دارو و تجهیزات پزشکی یکی از محورهای اصلی تحریم دشمنان مقابل مردم ایران بوده است که در وزارت بهداشت و راه و شهرسازی در دوران تحریم با آن مواجه بودیم و با شیوع کرونا، تحریم ها را سخت تر کرده است.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به همکاریهای مناسب وزارت راه با تمام توان همچون شرکت های هواپیمایی، کشتیرانی، زمینی و... اظهارکرد: با مذاکراتی که وزیربهداشت و راه و شهرسازی حول مسائل مختلف داشتند، جلسه ای به اتفاق مدیران کل، روسای اتحادیه ها، سندیکاهای مربوطه و مدیران عامل شرکت های خطوط هوایی در زمینه تجارت و تولید دارو و تجهیزات پزشکی انجام شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، وی اشاره کرد: دراین جلسه تمامی مشکلات با جزئیات و به صورت مصداقی مطرح و همه آنچه بعنوان مشکل در تامین، تدارک و حمل و نقل دارو و تجهیزات است به بحث گذاشته شد. وزیر راه و شهرسازی نیز دستوراتی داد که امیدواریم با تشکیل این کارگروه دیگرشاهد وقفه ای در حمل و نقل اقلام سلامت محور به کشور نباشیم.





منبع:

1399/03/17
23:28:11
5.0 / 5
2476
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , تولید , دارو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری