وزیربهداشت در دیدار با قهرمانان المپیك و چهره های هنری:

كمك های مردمی به زلزله استان كرمانشاه در قالب یك اثر ماندگار هزینه شود

كمك های مردمی به زلزله استان كرمانشاه در قالب یك اثر ماندگار هزینه شود آقای هویج: وزیر بهداشت اظهار داشت: اگر كمك های مردمی به زلزله زدگان در قالب یك كار ماندگار هزینه شود، بهتر است زیرا كمك ها و هدایایی كه برای نیازهای اولیه ضروری است، در جریان است و در این زمینه مشكل جدی وجود ندارد، ازاین رو باید در حوزه زیرساخت های مناطق زلزله زده برنامه ریزی شود.



به گزارش آقای هویج به نقل از ایسنا، دكتر سیدحسن هاشمی در دیدار با چهره های هنری و قهرمانان المپیك كه در جهت كمك به زلزله زدگان كرمانشاه پویش مردمی راه اندازی كرده اند با اشاره به اینكه پویش مردمی كمك به زلزله زدگان اوج انسان دوستی ورزشكاران و هنرمندان را نشان می دهد، اظهار داشت: بعنوان یك ایرانی از حضور هنرمندان و ورزشكاران در عرصه حمایت از مردم صدمه دیده تشكر می كنم البته رقمی كه اهدا شد، مهم نیست بلكه رفتار سخاوتمندانه و تلاش های آن ها زیبا و قابل تقدیر است.

وی اضافه كرد: این پویش مردمی، اوج انسان دوستی ورزشكاران و هنرمندانی را نشان داده است كه مدال خود كه حاصل تلاش شان بود را اهدا كردند و در راه آسایش مردم گام برداشتند.

در این دیدار همینطور رضا رشیدپور- تهیه كننده و مجری برنامه «حالا خورشید» شبكه سه سیما- توضیحاتی از فرآیند جمع آوری كمك های مردمی و مشاركت قهرمانان المپیك و هنرمندان در تامین بخشی از این كمك ها عرضه داد.

در آخر این دیدار با نظر دست اندركاران این پویش مردمی مقرر شد كمك های جمع آوری شده در ساخت ۱۷ مركز جامع خدمات سلامت در مناطق زلزله زده هزینه شود.

به گزارش وبدا مراسم آغاز احداث این مراكز در آینده ای نزدیك با حضور تعدادی از قهرمانان المپیك و چهره های هنری در مناطق زلزله زده برگزار می شود.




1396/09/16
15:58:39
5.0 / 5
4460
تگهای خبر: بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
آقای هویج - رژیم غذایی لاغری

Mr.Havij
mrhavij.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آقای هویج محفوظ است

آقای هویج

رژیم غذایی لاغری